fredag 9 oktober 2009

Femte dagen! -Viides päivä!

Jiiihaaa! Han är på föris femte dagen i veckan. Såååå sköönt och idag var det inte alls hemskt att bli lämnat, kanske hade alla roliga nya prylar som förisfröknen ställde ut ngt med det att göra. Lite sand/vatenlekar fanns uppriggade och några vida koner med bollar som de kunde undersöka former och rörelse antagligen. Jag skulle haft kamera med mig så jag kunde tagit en bild men nu hade jag inte det. Där lämnade honom, jag vinkade efter mig och han tittade en stund och vände sig sedan om för att påbörja leken (hoppas jag). :)

Niin, siis tänään tulee täysi viikko eskarissa täyteen, jipppiii! Aivan mahtavaa ja tänään ei ollut jättö edes vaikeaa, ehkäpä niillä hauskoilla leluilla/välineillä joita eskariope laitto pihalle ja valmisteli päivän touhuja oli jotain tekemistä asian kanssa. Se tuntui jo alkuun kiinnostuneelta niistä kun tultiin siihen pihalle (katsoi ja hymyili). Ne valmisteli hiekka/vesileikkiä ja pari suppiloa (ilman reikää) ja palloja, kaippa tutkiakseen muotoja ja liikehdintää. Olis pitänyt olla kamera mukana niin olis saanut kuvan, mutta kun ei. Sinne se sitten jäi, mä vilkutin perääni ja se katsoi hetken ja kääntyi sitten aloittaakseen leikin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar